Aseara, ma suna un vecin si ma intreba daca pot sa-i repar laptopul unui nepot.Citez: ” Vecine! Are un nepot de al meu o jumate de laptop,poti sa-l repari ,ca nu-i mai merge Windows-ul?” .”Vecine sunt la servici dar poti sa-l duci la mine acasa si ma ocup eu de el maine”. Atunci nu m-am gandit prea mult la” jumatatea de laptop” ,am crezut ca spune asa sa mai traga la pret :),cu toate ca la vecini si prieteni le fac moca 😛  sau are vreun mini laptop …..Ajung acasa si cand ma uit la minunatia de laptop , cu toate ca veneam dupa o tura de noapte si dormeam pe picioare, m-am trezit instant . Am zis ca ar fi bine sa postez cateva poze cu “ultimul model de laptop” ce se pare ca nu este compatibil cu Windows Xp din spusele vecinului 🙂  Interesant………..O sa ma ocup de ele dupa cateva ore de somn. Sigur ma va solicita ;)……

