O noua intamplare din ciclul FAZA ZILEI 🙂

Astazi, in timp ce ma imbracam pentru a merge sa fac mici cumparaturi in oras,m-am trezit ca-mi agreseaza cineva soneria. Am iesit afara sa vad cine este ocazie cu care am intalnit o pereche de tinerei, cam la vo 17-18 ani.I-am intrebat ce doresc iar tipa a in ceput sa-mi explice: Stiti, scuze ca va derajam dar eu cu prietenul meu am avut o discutie neprincipaila in urma careia el s-a enervat foarte tare pe mine ,mi-a luat telefonul mobil si l-a aruncat pe acoperisul locuintei dumneavoastra,cam in directia aceea. M-am uitat putin mirat la ei. El nu scotea nici un cuvant.In fine…… Sa ma conving ca asa stau lucrurile, am rugat-o sa sune pe acel telefon si tot o dat sa vad pe unde ar fi si daca mai functioneaza dupa 30 de metri de zbor cu aterizare fortata.Minune,functiona!Dupa ce am stabilit unde s-a prabusit „cutia neagra ” ,vazand ca nu am uniforma de escaladat cladiri si eu tocmai ma pregateam sa plec,i-am intrebat daca e urgent si daca pot sa revina dupa 30 min.Au fost de acord.M-am intors de la cumparaturi,am escaladat imobilul ,am recuperat marfa cu pricina iar inainte de a sosi tinerii m-am gandit sa scot arsenalul din dotare si sa imortalizez momentul 🙂

E,impacarea e dulce 🙂

