Un tigan avea o super tiganca de nevasta, dar avea o problema. Nu i-o sugea sub nici o forma. Satul tiganu’ de rugaminti se duce la un sexolog sa-l sfatuiasca: − Dom’n doctor, am incercat cu bataia, cu vorba buna, nimic nu merge. Doctorul: − Auzi, ii plac dulciurile? − DA. − Da-ti pe jumate de p*** cu frisca si pe cealalta cu ciocolata si o sa o ia sigur. Vino maine si spune-mi ce ai facut. A doua zi tiganu’ la doctor. Doctorul: − E, a luat-o? − Ar fi luat-o ea, da’ ce, a avut loc de copii??

******

La un concurs de parasutisti intr-o unitate militara, Bula trebuia sa faca saltul cu parasuta, la aterizare sa ia bicicleta, dupa care cross de 15 Km.
Se urca Bula in avion, ajunge in zona de parasutare, sare si trage de comanda… nu se deschide. Mai trage o data… nimic. Trage comanda de la parasuta de siguranta… tot nimic. Mai trage o data… nimic.
Dupa care zice:
− Parca vad ca si bicicleta e stricata…

************

Un cavaler urma sa plece in cruciada. Isi face bagajele, ii pune centura de castitate nevestei si da cheia centurii celui mai bun prieten:
− Daca nu ma intorc in 3 ani, poti avea grija de nevasta mea.
Si pleaca la drum. Dupa o ora de mers, prietenul il ajunse din urma:
− Mi-ai dat alta cheie!

***********

Tatal unui baiat de 10 ani considera ca a sosit timpul sa-i dea fiului sau cateva notiuni despre sex.Ca urmare il intreaba daca stie ce fac pasarelele si albinele.
− Nu vreau sa stiu,raspunde copilul izbucnind in plans.Promite-mi ca n-o sa-mi spui.
Derutat tatal il intreba care e problema.
− O tata,suspina baiatul,cand aveam 6 ani mi-ai spus ca Mos Craciun nu exista ,cand am implinit 7 a urmat discursul despre Iepurasul de Pasti,la 8 mi-ai spus ca nici Zana Maseluta nu exista!Daca o sa-mi spui acum ca adultii nu se f….. cu adevarat chiar ca nu mai am pentru ce sa traiesc!

