Intr-o noapte doi pădurari merg prin pădure să facă nişte controale şi dau de unu:
− Bă ce faci cu lemnele alea din spate?
− Le dau la iepuri!
− Şi dacă nu le mănâncă?
− Le bag pe foc

**************************************************************************************************

O femeie de la tara naste un copil si vin ursitoarele sa-i ghiceasca viitorul. Toate zic ca va fi frumos, destept, va avea succes in viata, dar la 16 ani ii va muri tatal inecat in fantana.
Trece timpul si vine si ziua cand baiatul implineste 16 ani. Tatal lui acopera fantana cu scanduri, bate cuie sa fie sigur ca nu va pati nimic.
Peste cateva zile se aude ca a murit Ion de peste drum inecat in fantana din curtea casei.

***************************************************************************************************

– Ileanaaa…
− Da,Marie
– Stii ca Ion al tau o fost asear’ la mine?!
-Da di ce?
– Pai mi-o ziz sa ies afrara sa-mi zica ceva…..
– ….si ?!
– …am iesit…
– si?!
-vezi sura cea de paie?
− vad
– M-o dus acolo
– Si ?!
– No acolo m-o f…..t
-Si…?!
− No acuma stau si ma gandesc…ce-o vrut oare sa-mi zica Ion aseara..
**************************************************************************************************

Soțul ajunge târziu acasă, și, plin de entuziasm, sare în pat și începe să-ți mângâie soția cu subînțeles…
− Lasă-mă-n pace! Mă doare capul!
− Asta-i bună! Cum poate să vă doară azi pe toate?!

*************************************************************************************************

Un om mergea liniștit cu mașina, când, deodată, vede un om mic, verde și agitat la marginea drumului. Oprește mașina și îl întreabă:
− Cine ești?
− Sunt un homosexual mic și verde exilat de pe Marte și sunt înfometat!
− Uite, ultimul colț de pâine pe care-l mai am!
− Mulțumesc!
Și pleacă… Peste un timp, vede iarăși un om mic, verde și agitat la marginea drumului, oprește și îl întreabă:
− Cine ești?
− Sunt un homosexual mic și verde exilat de pe Marte și sunt însetat!
− Uite, ultima mea sticlă de apă!
− Mulțumesc!
Și pleacă îngândurat, când, deodată, vede un om mic, albastru și agitat la marginea drumului. Oprește și, înainte ca acesta să apuce să deschidă gura, începe:
− Tu, homosexual mic și albastru exilat de pe Marte, ce vrei?
− Actele la control!

**************************************************************************************************

Doi martieni se intalnesc:
− A fost petrecere pe Mercur noaptea trecuta
− Si…misto?
− Mm, cam plictisitoare..
− De ce ma?
− Nu prea era atmosfera….

