Preotul de la biserica din sat il suna pe episcop si-l itreaba:
− Preasfintite parinte am o problema…..saptamana trecuta a venit Maria sa se spovedeasca si mi-a spus ca isi inseala barbatul cu un vecin…
− Si?!
− M-am uitat in sfanta scriptura si i-am dat 50 de matanii pentru preacurvie,asa cum scrie acolo !
− Foarte bine si care-i baiu‘?
− Pai saptamana asta a venit din nou si mi-a spus ca face si sex oral…..in scriptura nu-i trecut si nu stiu cat sa-i dau….
− Parinte,noi aici,le dam 20 de lei si o sticla cu vin,tu…… da-i cat vrei…..!!!

************

Un copilas se trezeste dimineata si grabit sa nu intarzie la scoala fuge la baie, deschide usa si speriat face un pas inapoi.
In usa un mascul vanjos, 2 m inaltime, 1,5 latime, cu un prosop infasurat la brau….
Copilasul asa speriat si mirat isi ia totusi inima-n dinti si intreaba :
-Tu,tu… tu esti noul baby sitter?
− Nu, eu sunt noul mother fucker.

**********

Stateau Ion si Gheo pe o buturuga.La un moment dat Gheo ii zice lu Ion:
− Ma Iaone as vrea sa merg si eu la facultate ca sa invat si eu ceva,sa nu mor prost.Asa ca maine merg sa ma inscriu.

− Bine ma Gheo.Daca tu vrei.
Vine Gheo peste o saptamana cu o poza si il intreaba pe Ion:
− Auzi ma tu sti cine ii asta din poza?
− Nu,zi-mi tu.
− II George Cosbuc,dar tu nu ai de unde sa sti ca nu mergi la facultate.
Peste inca o saptamana se intoarce Gheo si mai vine cu o poza la Ion:
− Auzi ma tu sti cine ii asta din poza?
− Nu,zi-mi tu.
− II Mihai Eminescu,dar tu nu ai de unde sa sti ca nu mergi la facultate.
Mai trec vreo 2 saptamani si vine Ion la Gheo cu o poza si il intreaba:
− Ma Gheo tu sti cine ii asta?
− Nu.
− II ala care o f…te pe nevasta-ta,dar tu nu ai de unde sa sti ca tu esti la facultate.

************

Un tip cu o tipa, dupa o intalnire de succes, merg impreuna pe aleea casei lui. La un moment dat, tipul o intreaba: -Vrei sa mergi pe la mine, sa bem o cafea? -Pai, hai sa-ti zic ce-am constatat: imi dau seama de fiecare barbat cum este in pat, dupa cum baga cheia in broasca… adica daca o bagi repede, smucit, inseamna ca esti animalic si nu-mi place chestia asta; in schimb, daca bajbai si nu nimeresti yala, inseamna ca nu esti experimentat si iara nu imi place. -Domnisoara, nu stiu, cum fac ceilalti, dar eu inainte de a incerca cheia, ling broasca de-o ia naiba…

