Banc despre norul vulcanic……
Doua ciori stateau de vorba:
− pe cuvantul tau ca ai fost porumbel si ai zburat prin norul vulcanic ?!

************

O femeie şterge de praf o lampă şi din ea iese un duh fermecat.
– Eşti o femeie cumsecade, aşa că îţi voi îndeplini o dorinţă, îi spune duhul.
– Vezi pisoiul asta? E singurul meu tovarăş de viaţă. Aş prefera un bărbat puternic şi arătos în locul lui, zice ea.
Duhul fermecat îi îndeplineşte dorinţa şi motanul se transformă într-un bărbat splendid. Femeia îi sare în braţe şi îl acoperă de sărutări.
– Vrei să-mi spui ceva înainte să facem dragoste?, îl întreabă ea.
– Da, zice el. Pun pariu că îţi doreşti să nu mă fi castrat săptămâna trecută.

**********

Merge un tigan la un restaurant cu specific mediteraneean. Vine chelnerul, ii ofera un meniu si dupa o vreme se intoarce:
− Deci, cu ce va servesc?
− Seminte n-aveti?!
− Nu domnule, cum sa avem seminte? Aici servim tot felul de fructe de mare…
− Fructe de mare? Ce e alea?!
− Pai caracatite, homari, stridii, calamari…
− Aaa, si daca astea sunt fructe de mare, inseamna ca ursul, vulpea, lupul – sunt fructe de padure?

************

Un pitic in autobuz.Pe scaunul de langa el,o blonda superba.La un momenta dat piticul intreaba:
− Fiti amabila,va dati jos?Tipa vazandu-l ii spune:
− Bineinteles!
− Dar cu ce ca miroase asa de bine?

**********

Un tip pe patul de moarte ii spune sotiei:
− Draga mea,spune-mi sincer de cate ori m-ai inselat.
− Pai,avand in vedere ca te iubesc,doar de 3 ori.Tipul speriat;
− Cum de 3 ori?Cum? Cu cine? Spune-mi ca nu mai am mult de trait si trebuie sa aflu!
− Pai prima data sti ca ai avut tu probleme cu avocatul acela nu aveai bani pentru acel caz…dar ai castigat pana la urma!
− Eee, cu avocatul m-ai salvat mi-ai salvat firma nu-i nimic.Dar a 2-a oara zi-mi ca simt cum ma sting si vreau sa stiu!
− Sti cand ai avut tu nevoie de acea operatie?Nu aveai bani pentru operatie dar ai fost operat de doctor.
− Cu doctorul?Da ai dreptate traiesc sunt in viata ai facut o fapta buna.Dar a 3-a oara?
− Sti cand ai vrut tu sa devii primar si aveai nevoie de 2456 de semnaturi?

************

Care este diferenta intre Gigi Bacali si D-zeu?
Dumnezeu nu se crede Becali!

