Oră de biologie.

− Îmi puteți da câteva exemple de animale? Bulă cu mâna pe sus…

− Ia zi, Bulă!

− Ursuleț, lupușor, cățeluș, iepuraș…

− Bine, dar hai să dăm la o parte diminutivele!

− …Veveră, prepelă, gărgăre, cârtă, coropișnă…

********

Conferinţa internatională a mafioţilor.
După şedinţă, il capo di tutti capi îl cheamă pe Ion, şeful mafiei româneşti, la el.
− Auzi, Ioane, tu ai vilă din asta cu 2 etaje, cum am eu?
− Nu, răspunde Ion.
− Dar Mertzane ca ale mele, ai?
− Nu.
− Dar lanţ din ăsta gros cât 2 degete, de aur, ai?
− Nu.
− Măi, păi ce mafiot eşti tu? La congresul următor să nu te aud că nu ai ce ţi-am zis azi, clar?
Merge Ion acasă şi îl strigă pe servitorul lui, Ghiţă.
− Ghiţă!!! Dărâmă ultimele 3 etaje de la casă, vinde elicopterele şi cumpără Mertzane, iar câinele du-l în casă, că lanţul lui trebuie să-l port eu…

*********

Bula cica mergea la scoala. In clasa a furat cateva bucati de creta. La scoala, se intoarce profa sa scrie pe tabla,
pac Bula da cu creta-n ea. Se-ntoarce profa:
− Bula, tu ai dat!
− Sa moara mama daca am dat!
Sa duce Bula acasa, ma-sa moarta. A doua zi se duce Bula, ia creta, pac da cu ea dupa profa.
− Bula, tu ai dat!
− Sa moara sor-mea daca am dat!
Sa duce Bula acasa, sora-sa moarta. A treia zi se duce Bula, ia creta, pac da cu ea din nou. Se-ntoarce profa:
− Bula tu ai dat!
− Sa moara taica-miu daca am dat!
Sa duce Bula acasa, taica-su facea bagajele.
− Ce faci tata?
− Ne mutam dracu’ de-aici. A murit mata, a murit sora-ta, azi a murit si vecinu de sus.

********

– Bulisor, tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
− Visez sa fiu miliardar, ca tatal meu.
− Pai ce, tatal tau e miliardar?
− Nu, si el viseaza.

*********

Sotia il intreaba pe sot:
− Ai vazut tipul, care m-a salvat cand eu ma inecam?
− Da, a fost la mine si si-a cerut scuze.

********

-Care este culmea mizeriei?
− Un purice plin de paduchi!

**********

Doi tipi mergeau in spatele a doua tipe. La un moment dat, unul dintre ei se hotaraste sa le abordeze:
− Psssst!
una dintre tipe se intoarce si spune:
− Ce faci, boule, te dezumfli?
si vine replica tipului:
− Nu! pun frana sa nu calc o vaca…

*********

