Auzi, papusa, mergem cumva in aceeasi directie? – Nu prea cred, eu nu merg in p***a ma-tii.

************

In Japonia a fost inventat un aparat de fotografiat digital cu o asa viteza de lucru, incat sunt sanse mari de a-ti fotografia sotia cu gura inchisa..

**********

O femeie batuta rau se duce la doctor.
Doctorul:
− Ce s-a intamplat ?
− Nu stiu ce sa ma mai fac. De fiecare data cand sotul meu vine acasa baut, ma bate de ma rupe.
− Am un leac foarte bun pentru asta. Cand sotul tau vine acasa baut, tu
imediat iei o cana de ceai de musetel si faci gargara si tot faci gargara.
Doua saptamani mai tarziu, femeia, aratand proaspata si renascuta, se
intoarce la doctor.
− A fost o idee stralucita. De fiecare data cand sotul meu venea acasa
baut, eu faceam doar gargara cu ceai de musetel, si el nici macar o data nu m-a atins.
− Vezi daca-ti tii gura ?

**************

Bula merge pe malul marii, gaseste o sticla. Freaca sticla si bineinteles, iese un duh.
− Iti indeplinesc trei dorinte, ii zice duhul. Dar exista o smecherie.
− Ce smecherie, duhule?

− De fiecare data cand iti doresti ceva, fiecare prieten de-al tau primeste dublu ce ai primit si tu.
− Eee…nicio problema.
− Bine, care este prima ta dorinta? intreaba duhul.
− Intotdeauna mi-am dorit un Ferrari.
POOF! Un Ferrari a aparut in fata lui Bula.
− Acum fiecare prieten de-al tau are 2 Ferrari-uri. Urmatoarea dorinta?
− Mi-ar place sa am un milion de dolari.
POOFT! Geanta cu bani a aparut la picioarele lui Bula.
− Acum fiecare prieten de-al tau are 2 milioane de dolari.
− E bine atat timp cat am un milion de dolari.
− Si a treia si ultima dorinta?
Sta Bula si se gandeste mult si in final zice:
− Intotdeauna mi-am dorit sa donez un rinichi.

***********

Culmea blestemului: sa fii emo si sa te cheme Duncan Macleod

***********

Ion şi Maria grădinari… se treziră de dimineaţă să plece la târg să prindă loc pentru tarabă; încarcă căruţa cu varză şi castraveţi şi pleacă. Pe drum Maria:
– Ioane opreşte un pic căruţă, dă-te jos şi vino de mă pupă că nu mai pot! Opreşte Ion, se dă jos o pupă pe Maria… şi plecară iar la drum. După 10 minute Maria:
– Ioane, opreşte căruţa, dă-te jos şi vino de mă pupă ca nu mai pot!…
– Marie, da eşti nebună! Nu mai prindem târgul.
– Hai repede Ioane, acu, acu, că nu mai pot!
Se dă Ion jos şi iar o pupa pe Maria.
După vreo 10 minute Maria începe:
– Ah Ioaneee, ah, opreşte căruţa şi vino repede şi mă pupă că nu mai pot!
Ion enervat:
– Auzi fă Marie… dă-te jos de pe castraveţi şi urcă-te pe varză

