Cum se prinde un hot in China

************

Doi soti fac 50 de ani de casatorie si se duc sa serbeze la hotelul unde si-au petrecut si luna de miere. Ajunsi acolo, povestesc ocazia si sunt tratati regeste, cu sampanie si caviar, din partea hotelului. Dimineata, cei doi se treazesc si sotia incepe sa-si sufle nasul pe cearsaf.
– Ce faci, draga? Cum poti sa faci asa ceva?
– Auzi barbate, acum 50 ani te-ai taiat la deget, ca sa-mi salvezi onoarea, acum e randul meu…

*********

Intr-o noapte , accident de masina … moare Cabral …
A doua zi dimineata , Mircea „la naiba” Solcanu primeste un telefon de la un prieten :
Prietenu : – Ai auzit … ?
Mircea : – Ce sa aud ?!
P : – Cum , nu stii ? … Imi pare rau sa te anunt , dar partenerul tau a murit …
Solcanu , iritat … :
− Hai mai ce sunt cu glumele astea , BOTE e in bucatarie , face cafeaua !

***********

Intre prietene.
– Sunt foarte suparata.
– De ce, draga?
– Noaptea trecuta am visat ca sotul meu ii facea curte unei blonde.
– Si ce-i cu asta? E doar un vis!
– Da, dar daca face asa ceva in visele mele, imi pot imagina ce face in ale lui.

***********

