Soţul vine din baie, dezbrăcat, şi se urca in pat. Soţia îl vede şi începe: Vai, dragă, am o durere îngrozitoare de cap!” „Perfect”, spune soţul. „Tocmai vin din baie, unde mi-am pudrat penisul cu aspirină. O administrez pe cale orală sau ca supozitor?

*************

La 3 dimineata scandal sub balcon:

− Tata tata! Iese tac’su.

− Ce e ba scandalul asta la ora asta?!

Fisu: − Tata ce faceai daca aveai un careu de dame?

Tac’su: − Jucam casa!

Fisu: − Vezi, iesi afara ca am pierdut!

*************

Care-i diferenta dintre femeile cu varsta de 8, 18, 28, 38, 48 si 58 de ani?

La 8 ani : O duci in pat si apoi ii spui o poveste.
La 18 ani : Ii spui o poveste si apoi o duci in pat.
La 28 ani : Nu-i nevoie sa-i spui o poveste ca sa o duci in pat.
La 38 de ani : Ea iti spune o poveste ca sa te duca in pat.
La 48 de ani : Ii spui o poveste ca sa eviti sa te duci in pat
La 58 de ani : Stai in pat toata ziua ca sa nu-i asculti povestea.

************

Bula, in drum spre scoala, surprinde o scena „amoroasa” prin fereastra de la demisol.Mosul, coborat din pat, se duce catre calorifer se se incalzeasca, se freaca de el, i se scoala…ceva, da sa se duca spre pat sa-si foloseasca aceea cu baba, dar pana la pat i se blegeste.Se duce din nou la calorifer si se repeta figura de cateva ori.
Bula, exasperat, bate-n geam:
− Muta bre patu’ langa calorifer, ca intarzii la scoala!

*******************

Doua curvulite schimba impresii:
− Eu am agatat un bisnitar care imi da un milion pe luna si se poarta frumos cu mine.
− Eu traiesc cu un fost colonel de politie, care-mi da doua milioane pe luna, dar ma bate…
− Normal, la banii astia…
− Da, dar ma bate pana ii dau inapoi!