Un cortegiu ciudat:
dupa dric urma un tip,un caine fioros si,
la mare distanta vreo cincizeci de oameni.
Un tip se apropie si intreaba:
− Cine a murit?
− Soacra-mea, raspunde tipul,
− A muscat-o cainele asta.
− Nu-mi imprumuti si mie cainele?
− Ba da, dar aseaza-te la coada…

*************

Doi tipi vorbeau:
− Aş vrea să mor ca unchimiu…liniştit fără dureri!
− Dar cum a murit?
− În somn!
− Da, e oarecum bine..măcar nu te chinui.
Cel care a zis de unchisu’ continuă:
− Cel mai nasol au murit prietenii unchiului meu…în ţipete şi plini de disperare.
− Cum au murit?
− Într-un accident de maşină, încercau sa-l trezească pe unchimiu!!

************

> Un om se plimba linistit in parc noaptea. Dintr-o
> data se leaga un homosexual de el. Speriat, o ia la fuga si
> intalneste un politist comunitar.
> – Domnule politist, m-a agresat un homosexual!
> – Păi.ce cauti noaptea in parcul nostru ?

**************

Instructiuni de spalat pisica:
1. Ridica cele 2 capace ale toaletei si toarna an bazin 1/8 cana de
sampon pentru animale de companie.

2. Prinde pisoiul si mangaie-l linistitor in timp ce-l duci catre baie.

3. Atentie! Cu o singura miscare pune pisoiul in toaleta si inchide
cele 2 capace. Fii pregatit sa te asezi pe capac.

4. Pisoiul incepe sa se agite si face multi clabuci. Nu lua in seama
zgomotele care razbat prin capacele toaletei, pisoiului chiar ii place
foarte mult sa te ajute.

5. Trage apa de 3 sau 4 ori. Aceasta actiune provoaca fenomenul de
spalare Turbo si clatire.

6. Roaga pe cineva sa deschida usa casei. Asigura-te ca pe traseul
baie-usa nu e nimeni.

7. deschide usa repede

8. Pisoiul iese cu viteza din toaleta, baie, casa. Odata ajuns afara, se usuca.

9. Toaleta si pisoiul stralucesc de curatenie.

10. Repeta pasii 1 – 9 cel putin o data pe zi, pentru o toaleta impecabila.

Cu respect,
Cainele

************

Cand doi tinerii casatoriti se intorc din luna de miere, mireasa isi suna imediat mama:
− Deci, cum a fost? intreaba mama.
− Oh, mama, a fost minunat. Atata de romantic! a raspuns mireasa plangand in hohote. Mama, continua mireasa, dar imediat ce am ajuns acasa a inceput sa-mi vorbeasca urat. Nu am auzit niciodata astfel de cuvinte! Trebuie sa vii sa ma iei acasa! Te rog mama!
− Hai draga mea, calmeaza-te, ii spune mama, ce anume iti spune?
− Nu vreau sa-ti spun. Imi este atat de rusine. Este ingrozitor. Trebuie sa vii sa ma iei acasa. Te rog mama!
− Draga mea, ce lucruri oribile iti zice? Stii ca mie imi poti spune orice.
− Fiica ii raspunde printre lacrimi: Mama imi spune cuvinte precum gateste, calca, spala, sterge praful, fa curat…