O camiluta catre camila mama: − Auzi, mama, de ce avem noi copitele asa ciudate? − Puiule, atunci cand mergem prin desert copitele astea ne ajuta sa nu ne afundam in nisip. − Aha… Mami, da’ de ce avem genele asa de lungi? − Pai, atunci cand mergem prin desert, genele ne apara ochii de nisipul purtat de vant. − Aham… Dar cocoasele, chestiile astea din spate, la ce ne folosesc? − Cocoasele ne ajuta sa acumulam apa si grasime, ca in timpul lungilor noastre drumuri in desert sa rezistam fara apa si fara mancare perioade indelungate. − Bine, mama. Auzi, te-as mai intreba ceva… daca genele ne apara ochii de nisipul desertului, copitele nu ne lasa sa ne afundam in nisip, cocoasele ne ajuta sa rezistam in desert perioade lungi fara apa si mancare… noi ce mama dracului cautam in gradina zoologica de la Baneasa?!?!

**********

Un el si o ea se intorc de la restaurant. Se opresc in fata usii pentru a mai schimba cateva cuvinte inainte de despartire.
El o intreaba daca i-a placut la restaurant si reazema jmechereste de perete. Ea ii spune ca de mult visa la asa ceva.
El: Stii … as vrea sa-mi faci un sex oral.
Ea stupefiata: Pooooftim? Esti nebun.
El: Hai tu. Te rooog. De mult imi doresc asta. Hai sa o facem acum.
Ea: Wow, esti incerdibil, cum poti sa imi ceri asta.
El: Tu sti ca te iubesc, si suntem de ceva timp impreuna, la un moment dat tot o sa se intample. De ce nu acum.
Ea: Probabil, dar nu acum. Mai trec oameni pe strada, lumina in casa e aprinsa si ai mei nu s-au culcat.
El: Nu conteaza, imi faci una scurta si gata. Nu vede nimeni.
La un moment dat iese sora ei si ii spune:
− A zis tata, sa ii faci oralu ala odata, daca nu, ii fac eu!, dar zii sa ia naibi cotul ala de pe interfon!

********

Două tipe îmbrăcate super sexy se plimbau alene pe stradă în puterea nopţii. O patrulă de poliţie le opreşte şi le legitimează. După verificarea actelor unul dintre poliţişti o întreabă pe una dintre fete:
− Dar tu ce treabă ai prin oraş la ora 3 dimineaţa?
− Ştiţi, eu sunt Stewardesă şi am cursă la ora 4 şi tocmai mă îndreptam spre avion să pregătim cursa!
− Şi dumneavoastră, domnişoară? întreabă poliţistul pe a doua tipă.
− Şi eu tot curvă sunt, dar nu ştiu să vorbesc aşa de frumos!