Un om se duce sa se spovedeasca. Popa il intreaba:
− Ai facut pacate? Te lepezi de Satana?
− M-as lepada parinte, dar am 5 copii cu ea.

***************

Doi soldaţi ies din unitate cu două sandwich-uri mari în mână, înfulecând cu poftă. În jurul lor, vreo cinci câini se uitau, aşteptând în zadar să capete şi ei ceva.
− De ce, mă, nu le daţi şi câinilor de mâncare? Nu vedeţi că se uită la voi? întreabă generalul.
La care unul din ei:
− Lasă, şefu’, să se uite că şi noi ne uitam la ei când făceau sex…

************

oua blonde calatoresc cu trenul.
In compartiment calatoreste cu ele un barbat mai in varsta, cu barba.
Sopteste una la alta:
− Uita-te! Asta-i Mircea cel Batran…
− Esti proasta. El e mort de vreo 6-700 de ani.
In acel moment intra un alt barbat in compartiment, si-l saluta pe barbos:
− Ciao, Mircea, ce faci, batrine! nu te-am mai vazut de sute de ani….
Prima blonda:
− Na, cine-i proasta?

************

Un cioban era cu oile la pascut. Dintr-o data se aude un zgomot si vede pe un smecher cu un jeep care ii speria oile.
− Ma handicapatule, nu vezi ca imi sperii oile?
− Tu nu ma faci pe mine handicapat ai inteles ca de nu, iti f…t una!
− Poti sa le f…ti pe toate ca eu numa le pazesc!

***********

Mere moldoveanu nostru sa se spovedeasca. Popa il intreba cu ce a pactuit.
Moldoveanu ii spune:
− Domn parinte am f…tut pisica.
Parintele ii spune uimit:
− Nu-i nimic fiule,Dumnezeu iarta,dar ia spunemi si mie cum a fost!
− Minunat parinte!
A doua zi se intalneste moldoveanu cu popa care era tot zgariat pe fata.
Moldoeanu intreaba:
− Ce ati patit parinte?
Popa raspunde:
− Am incercat si io cu pisica sa vad cum e.
La care moldoveanu uimit ii replica:
− Domn parinte da io n-am zis ca am f…tut matza ci pi Sica, vecina!

***********

Erau doi prieteni foarte pasionati de fotbal, drept pentru care aproape tot timpul liber si-l petreceau jucand fotbal. Intr-o zi, meditand la cele vesnice, unul dintre ei zice:
− Cum ar fi atunci cand murim, sa ajungem in rai si sa nu fie fotbal?
− Ar fi foarte trist!
Trece o vreme si unul dintre ei moare. Celalat dupa zilele de jale, se apuca din nou de jucat. Fiind intr-o zi pe teren, aude de sus o voce:
− Prietene!
− Da, cine ma striga?
− Sunt eu, prietenul tau si am doua vesti pentru tine. Una buna si una rea.
− Care e cea buna?
− Ca in rai este fotbal si inca de performanta.
− Si cea rea?
− Ca duminica viitoare esti convocat la lot!

***********

Un bărbat grăbit intră într-o bancă financiară și, spre fericirea lui, descoperă că nu era nimeni. Se duce țintă spre ghișeu și se adresează politicos casieriței:
− Bună ziua! Am de…
− Vă rog să așteptați până vă vine rândul! i-o reteză femeia.
Uimit, omul iese din bancă, intră înapoi, se îndreaptă spre ghișeu și își reia atitudinea:
− Bună ziua! Am de plătit o factură! Uitați aici…
− Vă rog să așteptați la rând!
Bărbatul se îndepărtează, stă preț de câteva secunde și se întoarce:
− Am de plătit o factură…
− Nu înțelegi, domnule, să aștepți la rând?!
Vădit nervos, se întinde omul nostru peste ghișeu și-i arde casieriței un dos de palmă sănătos…
− Cine a dat?! întreabă ea, șocată.
− Aaa, păi, nu știu… la ce coadă îi aici…

