Toate femeile de pe glob sunt satule de toate nedreptatile de care au parte datorita barbatilor.
Acestea aranjeaza o intrunire si hotarasc ca timp de 3 saptamani sa nu mai gateasca, sa faca curat etc
Dupa 4 saptamani …
Americanca:
− In prima saptamana nu am vazut nimic.
Sotul meu nu a facut nimic.A doua saptamana si-a facut o olmeta.
Toata lumea aplauda!
Germanca:
− In prima saptamana nu am vazut nimic.
A doua saptamana am vazut ca si-a calcat o camasa.
Toata lumea aplauda progresul!
Romanaca:
− Prima zi nu am vazut nimic. A doua nu am vazut nimic. A treia zi am inceput sa zaresc cu ochiul stang!

************

Un barbat statea la soare, in pielea goala, pe plaja.
Din ratiuni de comportament civilizat si ca sa le fereasca de arsura soarelui, si-a pus o palarie peste partile intime.
O femeie trece pe langã el si-i spune mustacind:
„- Dacã ai fi fost un domn, ti-ai fi scos palaria !”
El ridica o spranceana si ii raspunde:
„- Daca ai fi aratat mai bine, s-ar fi ridicat singura…”

************

Un reprezentant Coca-Cola se duce la o biserica si auzindu-l pe preot spunand Tatal nostru ii zice:
− Parinte, parinte…am si eu o rugaminte.
− Spune fiule!
− Va ofer 5000 de Euro daca in loc de “Painea noastra cea de toate zilele” ,spuneti “Coca-Cola noastra cea de toate zilele”.
− Du-te domnule de aici! Sa nu aud!
− Bine..cred ca e prea putin.Ofer 10000 de Euro.
− Mai omule! Sa ne intelegem!! Du-te cu banii tai..ca ma vede Dumnezeu!
− Bine, atunci 20000 de Euro! Ultima oferta!
− Pleaca de aici cu tot cu banii tai ca nu stiu ce-ti fac.
Omu pleaca .. la un moment dat se reazama de-un gard si isi zice:
− Ma.. daca n-a vrut 20000 de Euro, oare cat o fi platit ala cu painea?

*************

e tot timpul acasa si nu vrea sa iasa afara sa se joace.

Tatal ii spune:

− Bine Bula, daca nu vrei sa iesi afara…… atunci stai pe balcon si te uiti pe strada. Pentru fiecare domn imbracat in negru, pe care o sa-l vezi … o sa-ti dau 10 RON. Bine?

Si uite asa Bula sta pe balcon, cauta barbati imbracati in costume negre si parintii fac dragoste in dormitor.

− Pe unul il vad! striga Bula.

− Bine fiule, numara mai departe! striga tatal din dormitor.

− Mai vad unul! striga Bula……

− Si altul si…. aiaiai taticule, sexul asta o sa te coste mult, ca trece o inmormantare!