Sotul isi insoteste sotia la cumparaturi intr-un supermarket. Si-n timp ce impinge fara chef caruciorul, ajunge la raionul de bere. Ochii i se lumineaza. Oferta la Heineken! „cumpara azi o lada de heineken si-n loc de 40 lei platesti doar 20”. Entuziasmat apuca lada s-o bage-n carucior.
− Heeei!! Ce faci? Intreaba nervoasa sotia.
− Pai draga mea, e oferta: cu 20 lei imi iau o lada de bere!
− Suntem in criza dragule, nu ne putem permite! Las-o acolo.
Cu amaraciune-n suflet, barbatul renunta la berea lui preferata si-si continua fara chef plimbarea prin magazin.
La un moment dat ajung la raionul Cosmetice. Femeia apuca o crema de fata din raft si da s-o bage in carucior.
− Heeei! ce faci? sare furios sotul!
− Pai dragul meu, asta e crema mea preferata, ma face sa arat frumoasa si costa doar 40 lei.
− La Naiba!! Si Heinekenul te face sa pari frumoasa si e la jumate de pret!!!

*************

Unu’ moare si ajunge in iad. Acolo descopera ca exista cate un iad pentru fiecare tzara. Merge in iadul german si intreaba:
− Ce ti se face aici ?
− Pai ….. te pun pe scaunul electric pentru o ora, pe urma te aseaza pe un pat de cuie pentru inca o ora, si restul zilei te biciuieste dracul german.

Omului nu-i place ce aude si incearca iadul rusesc:
− Ce ti se face aici ?
− Pai ….. te pun pe scaunul electric pentru o ora, pe urma te aseaza pe un pat de cuie pentru inca o ora, si restul zilei te biciuieste dracul rus.

Pe urma verifica iadul american, francez, etc. si primeste raspunsuri asemanatoare. Apoi ajunge la iadul romanesc si descopera ca este o coada foarte mare la intrare.
− Ce ti se face aici ?
− Pai … te pun pe scaunul electric pentru o ora, pe urma te aseaza pe un pat de cuie pentru inca o ora, si restul zilei te biciuieste dracul roman.
− Pai este cam la fel ca in celelalte iaduri, de ce vrea atata lume sa intre ?
− Pentru ca scaunul electric nu merge si nimeni nu vine sa-l repare, cuiele din pat au fost furate, iar dracul roman este un fost senator, asa ca vine semneaza de prezenta si se duce la bar!

*************

Bula ii spune vecinei lui
− Hai vecina nu vii pe la mine, bem o cafea, vedem un film, ne-o tragem un pic…
− Vai Bula, ce-s eu, curva ?!
− Da’ cine-a zis fa ca-ti da bani ?

************

Bula si Strula se intalnesc la portile Raiului.
Bula:
− Strula, tu de ce ai murit?
− De bucurie! Da’ tu?
− Eu, de frig! Da’ cum adica ai murit … ‘de bucurie’?
− Pai am primit un telefon la servici ca ma inseala nevasta. Am fugit acasa si m-am uitat peste tot; in dormitor, in bucatarie, pe balcon, in baie… Nimeni! Si atunci am murit de bucurie!
− Ba’, prostule!… Trebuia sa cauti si in frigider! Si-atunci, acum traiam amandoi!…

***********

un tip gaseste lampa fermecata. incepe sa o curete de praf si iese dun duh din ea:
− pentru ca m-ai eliberat, iti pot indeplini o dorinta.
− as vrea un pod peste atlantic, care sa uneasca europa de america… mi-e frica sa merg cu avionul sau cu vaporul…
− domn`e, dar tu iti dai seama ce vorbesti? iti dai seama de cat beton ar fi nevoie?? nu cred ca se poate… gandeste-te la altceva…
− pai… as vrea sa le pot intelege pe femei…
− cu cate benzi ziceai ca vrei podul?