Un pui de iepure si unul de sarpe, amandoi orbi si orfani.
La un moment dat, mergand prin padure, iepurasul se impiedica de sarpe…
− Scuza-ma! zice iepurasul. Dar sunt orb si orfan. Te-am calcat din greseala!
− Ce coincidenta! zice sarpele. Si eu la fel si nici nu stiu cum arat! La care, iepurasul zice sa se pipaie, ca sa „vada”, fiecare, ce e.
Primul, sarpele:
− Ai urechile mari, blana moale si codita mica! Trebuie sa fii iepure!
Iepurele:
− Esti lung, rece, ai limba despicata, n-ai coloana vertebrala si nici co*ie! Trebuie sa fii UNGUR!!

**********

Un tânăr a intrat la armată. Totul mergea bine, până când i sa facut chef de f****. Se duce el la ofiter si-l roagă:
− Domnule colonel, să trăiti. Asi vrea si eu sa ma duc acasă la nevasta, că tare mi s-a făcut chef de femeie.
− Păi nu se poate, bă. Dar avem noi o solutie aici la regiment. Uite-acolo vezi un butoi cu o gaură. Du-te si bagă-ti p***-n gaură si o sa te saturi.
Zis si facut, tânărul se duce la butoi, îl foloseste precum fusese instruit si se întoarce la colonel. Colonelul îl intreabă:
− Ei, cum a fost?
− A, splendid, d-le colonel! Superb! Pot să ma duc la butoi când vreau?
− Când vrei, băiete. Dar nu miercurea.
− De ce nu si miercurea, d-le colonel, întreaba soldatul.
− Păi miercurea e rândul tau sa stai în butoi…

**********

Sfarsit de semestru. Bula e gata sa ramana corigent la chimie. Profesorul incearca sa scoata ceva de la el, da’ asta era tufa de Venetia. Pana la urma profesorul, enervat si plictisit, ii zice:
− Te trec daca imi raspunzi la o intrebare simpla. Ce este clorura de sodiu?
− …
Profesorul (enervat la culme):
− Ce pune ma, tac-tu, dimineata pe oua?
− Pudra de talc!

***********

Un tip vine de la munca acasa si o gaseste pe nevasta-sa in fata usii cu bagajele facute
− Ce faci cu bagajele alea, pleci undeva?
− Da, ma duc in Las Vegas
− Si cam ce cauti tu in Las Vegas?
− Am aflat ca acolo pot sa castig patru sute de dolari facand ce-ti fac tie pe gratis
Se duce si asta isi face si el bagajele, iese in fata usii
− Si tu unde crezi ca te duci?
− Merg si eu cu tine, mor de nerabdare sa vad cum o sa traiesti tu cu optsute de dolari pe an…

********

Sotul ajunge acasa la 5 dimineata:
Sotia il intreaba:
− Unde ai fost, Superman?
− Pai, sa vezi, am fost cu niste clienti in oras…
− Si ai stat cu ei pana la 5 dimineata, Superman?
− Pai, da, am reusit sa obtin un contract si…
− Si dupa aia ce ai mai facut, Superman?
− Pai, am fost la un bar de striptease, asa au vrut clientii, dar a fost foarte urat si plicticos. Da’ de ce imi tot zici „Superman”?
− Pai doar Superman isi mai poarta chilotii peste pantaloni!!!

************

O furnica fuge degraba. Cand deodata , leul o opreste si o intreaba:
− Ce ai furnico de fugi asa repede?
− Pai , a facut elefantul accident si ma duc sa donez sange!

**********

Se duce unul la doctor:
– Nu stiu, doctore, ce am: ma doare ficatul, spatele, inima.
Ii face doctorul analizele si ii spune:
– Imi pare rau, ai cancer si in 3 luni ai sa mori.
Pleaca tipul suparat si se intalneste cu un prieten la metrou. Ii spune de vizita la doctor, ca este bolnav de SIDA si ca o sa moara in 3 luni. Prietenul pleaca repede uitand sa dea mana cu el. In statia de autobuz se intalneste cu altul si aceeasi reactie. Ii ajunge si doctorului la ureche povestea. Il cheama repede la el.
– Bine, dom’le, ce vorbe-s astea? Ti-am zis clar ca vei muri de cancer si tu zici la toate lumea ca vei muri de SIDA?
– Lasa-ma, doctore, ca si-asa sunt suparat! Ce vrei, dupa ce mor sa imi f**ă toti nevasta?