Un tanar isi prezinta logodnica parintilor. La masa, tipei ii vine sa faca part. Dupa cateva secunde se simte un miros… Socrul mare spune:
− Labus…!
Fericita fata ca viitorul socru a dat vina pe cainele de sub scaunul ei, ii vine inima la loc. Peste cateva minute mai trage una si tatal baiatului spune mai nervos:
− Labuuus, ai grija…
Absolvita de griji, fata mai trage una, la care vine replica:
− Labus! Pleaca de acolo ca se caca pe tine!

************

Bunico, de cat timp esti casatorita cu bunicul?-interba nepoata visatoare
-De Patruzeci si noua de ani-raspunde bunica
-O ce viata frumoasa trebuie sa fi avut- ofteaza fata. Sunt convinsa ca in tot acest rastimp
nu te-ai gandit niciodata sa divortezi.
Bunica ofteaza si ea- La divort nu, la crima da!

**********

Copilul catre tata:
− Taticule, eu de la cine am luat inteligenta?
− De la maica-ta, ca eu inca o mai am pe a mea!

*********

Un mos de 119 de ani si nevasta de 109 de ani merg la tribunal sa divorteze.
Judecatorul: dar de cati ani sunteti casatoriti?
− Apoi au trecut 80 de ani, raspunde mosul.
Judecatorul: Pai si de cati ani nu va mai intelegeti?
− Pai cam de 50 de ani, domnule judecator…
Judecatorul: Si atunci de ce ati asteptat pana acum?
– Sa moara copiii si sa nu sufere, raspunse mosul.