Un om de afaceri ii trimite un fax sotiei sale:

„Draga mea sotie, o sa intelegi ca acum, cand tu ai 54 de
ani, eu am anumite nevoi pe care tu nu mi le mai poti satisface. Sunt
foarte fericit alaturi de tine, te consider o sotie minunata si,
sincer, sper ca nu te vei simti ranita sau jignita cand vei afla ca in
momentul in care tu primesti acest fax, eu fac sex in hotelul Damino
Real cu Nicole, secretara mea, care are 18 ani. Totusi, voi ajunge
acasa inainte de miezul noptii.”

Cand se intoarce tipul acasa, gaseste pe masa din sufragerie un
biletel in care scria:

„Dragul meu sot, am primit faxul tau si nu pot decat sa-ti
multumesc ca m-ai anuntat. Profit de aceasta ocazie sa iti reamintesc
ca si tu ai tot 54 de ani. In acelasi timp, te anunt ca atunci cand
vei citi acest mesaj, eu voi fi in mijlocul unei partide de sex la
Grand Hotel cu John, profesorul meu de tenis, care la fel ca si
secretara ta, are tot 18 ani.
Si cum, pe langa faptul ca esti un om de afaceri de succes esti
licentiat in matematica, vei intelege cu usurinta ca ne aflam in
aceleasi imprejurari, dar cu o mica diferenta: 18 intra de mai multe
ori in 54 decat 54 in 18. Deci nu ma astepta in aceasta seara, ma voi
intoarce maine .
Te saruta sotia ta, care te intelege cu adevarat

***********

I: Care e asemanarea dintre snooker si sex?
R: Cand rosul blocheaza rozul, dai la maro.

**********

O tanara nevasta ii marturiseste prietenei ei:
− Cred ca vreau sa-mi omor barbatul, dar nu stiu cum.
− Stii cum? Am citit eu intr-o carte: fa mult sex cu el. Epuizeaza-l. O sa il slabesti si pana la urma o sa-si dea duhul. Dupa cateva luni, prietenele se intalnesc din nou. Sotia arata jalnic, in schimb sotul parea destul de fericit.
− Ce mai faci?, o intreaba prietena.
− Eu ca eu, ii zice ea la ureche, dar uita-te la prostul asta, habar n-are ca e pe moarte!

***************

Cum s-a produs acest accident?- intreba medicul.
-Ei bine- spune barbatul – faceam dragoste cu prietena mea pe covor, cand deodata cade peste noi candelabrul din tavan.
– Se pare ca nu ai decat cateva rani minore pe fund. Cred ca esti un om foarte norocos.
-Da asa este, pentru ca daca se intampla totul cu un minut mai devreme,acum as fi avut capul spart