Gigel vine de la scoala – gigel=G, tacsu=T

G: tata azi am luat un 2 la sport
T: cum gigele, tu sportiv? Mergi la sala zilnic
G: pai profu de sport mi-a zis sa ridic un picior, l-am ridicat, apoi mi-a zis sa-l ridic si pe celalat. Si i-am zis: si in ce p… mea vrei sa mai stau! Si mi-a dat 2😦
T: bine i-ai zis

a doua zi:
G: tata am luat un 2 la literatura
T: cum gigele, tu care citesti atata?
G: pai ne-a pus sa scriem o poezie, si io am scris-o pe asta: „ce sa fie, ce sa fie, un om mort cu p… vie, si fereasca sfanta soarta de-un om viu cu p… moarta” si mi-a dat 2😦

a treia zi:
G: tata am luat 2 la matematica
T: cum asa, tu intelgigentul familiei?
G: pai m-a intrebat profu cat fac 3×2 si i-am zis ca 6
T: pai chiar atat fac!
G: stiu, da` apoi m-a intrebat cat fac 2×3
T: pai ce p… mea, nu-i tot aia?
G: exact asta am zis si io, si mi-a dat 2😦

a patra zi:
G: tata m-au exmatriculat :((
T: cum asa? :O
G: pai dupa fazele astea, m-au chemat in cancelarie, si acolo: directorul, profu de sport, profu de literatura, profu de matematica si profu de geografie…
T; pai si ce p… mea cauta ala de geografie
G: pai asta l-am intrebat si io pe director si m-a exmatriculat :)))
Doi tipi sună la usa unei batrâne.
– Cine e acolo? intreabă baba.
– Suntem de la primărie, doamnă, am venit sa vă schimbăm pragurile de jos de la usi.
– Sa le schimbati? Păi cu ce?
– Cu borduri, fireste…

La teatrul de păpusi, pe scenă, intră păpusarul cu o papusă-rătuscă pe mână. Rătusca deschide gura:
– Si acum am să vă spun un banc cu politisti!
Din sală se ridică un politist:
– Ajunge! M-am săturat! Mereu se face misto de noi, politistii!
Păpusarul, rosind la fată, isi cere scuze.
Politistul:
– Eu n-am treabă cu dumneata, pari om serios, eu cu nenorocita aia de ratuscă vorbesc!

Adrian Nastase intreabă Radio Erevan: Un bărbat poate sa aibă mai mult de 2 ouă?
Răspuns: In mod normal nu, dar dacă totusi te apleci in fată si numeri exact 4 atunci să stii ca opozitia a venit puternic din urmă!

Mica publicitate: „Ghicesc in palmă . Nu mai spun la nimeni.”
Mica publicitate: „Tânără, blondă, virgină, caut cadru militar care să mă creadă.”
Anunt la mica publicitate: „Batrânel, putin pervers, cumpăr apartament cu două camere in zonă verde, aproape de scoală sau grădinită.”

Asistenta intra isterica in cabinetul doctorului:
– Domnule doctor, pacientul care tocmai a iesit de la dumneavoastra a murit pe hol.
– Mda, schimba-i repede pozitia, sa para ca tocmai intra…

Capra cu trei iezi isi modernizeaza casa, pune usa metalica, termopane, parchet, de toate, de ultima moda… tot.. tot …
Intr-o zi capra le zice iezilor:
-Dragii mamii eu am duc la piatza sa aduc mancare, sa nu dati drumul la usa nimanui. Cand vin o sa spun parola: Sug Lapte
Lupul statea si asculta la fereastra.
Pleaca Capra la piatza, si din urma Lupul bate la usa
La care iezii :
-Parola ???
Lupul:
– Sug Lapte !!
La care iedul mai mic:
– Sugi p–a ca ne-am pus si vizor!!!!