Aseara in club am agatat o femeie mai in varsta.Arata foarte bine pt cei 60 de ani ai sai si m-am trezit gandandu-ma ca probabil fiica ei arata si mai sexy.Am baut putin(ei bine,putin mai mult),ne-am giugiulit putin si apoi ea m-a intrebat daca am practicat vreodata”dubla sportivului” ‘Ce-i asta?‘,am intrebat.”Pai,faci dragoste si cu mama si cu fiica in acelasi timp”…‘Nu,n-am avut parte de asa ceva”,i-am raspuns si am inceput sa ma intreb cum arata fiica.
Am baut putin mai mult ,mi-a facut din ochi si mi-a zis ca asta -i noaptea mea norocoasa.Ne-am dus apoi la ea acasa..Am intrat,ea a aprins lumina in hol si a strigat:‘Mama,esti inca treaza?”

********

Intins pe tot patul, Ion sforaia obosit. Maria il impinge vociferand somnoroasa:
− Ioane, da-te mai Ioane pe jumatatea ta!
La care Ion impasibil:
− Jumatatea mea esti tu…

*************

Ion, tanar absolvent de medicina, merge intr-un sat ca stagiar. Medicul titular de post tocmai isi luase concediu de odihna asa ca il lasa pe Ion singur o saptamana. Revenit din concediu, medicul il intreaba curios:
− Ei, cum te-ai descurcat?
− Pai prima oara mi-a venit o baba ce o durea capul si i-am prescris algocalmin, apoi a venit un copil julit la un picior si l-am pansat si ieri… a venit Maria, s-a dezbracat, s-a urcat pe canapea si mi-a zis ca nu a mai vazut barbat de 6 luni.
− Si tu ce i-ai facut?
− Pai… i-am pus picaturi in ochi…

************

Sotia unui marinar ii povsteste unei prietene ca a reusit sa-si convinga sotul sa tina regim.Dupa cateva saptamani amica o intreaba:
− Ce face sotul tau? A reusit sa slabeasca?
− Bineinteles!Stii tatuajul de pe piept cu corabia cu 3 panze ? Acum a devenit o barcuta!!!

*************

O viitoare mireasa merge la ginecolog pentru un control de rutina. Fiind mai din varful muntelui ii cam lipseau cunostintele de anatomie masculina. Dar isi ia inima in dinti si il intreaba pe medic:
− Ce e chestia aia care atarna intre picioarele logodnicului meu?
− Acela e un penis, domnisoara.
Viitoarea mireasa, sfioasa, intreba din nou:
− Si chestia aia rosie din varful penisului?
− Acela il numim capul penisului…
Domnisoara, prinzand curaj, mai pune o intrebare:
− Si chestiile alea rotunde ce-s cam la 35 de cm de capul penisului?
Medicul, putin confuz:
− Domnisoara, la logodnicul dumneavoastra nu stiu cum e, dar la mine alea-s deja bucile.