Nevasta-mea tot incerca sa-mi sugereze ce-si doreste pentru urmatoarea aniversare.Mi-a spus:
„Vreau ceva stralucitor, ce ajunge de la 0 la 100 in trei secunde.”
I-am daruit un cântar
…si atunci a inceput cearta!

***************

Un barbat intra intr-un magazin de animale si incepe sa se plimbe
printre custi. Merge el ce merge si vede intr-o cusca o maimuta care costa 5000$. Uimit se duce la vanzator:

* Domnule…ce stie maimuta asta sa faca pentru cei 5000$?
* PaI stie Windows95, 98, 2000, stie Word, C++, Visual Basic si stie sa se joace la calculator!
* Hmm…buna maimuta…merita!

Pleca el sa se mai plimbe si vede intr-o cusca o maimuta care costa 10.000$.

* Ce stie dom’le maimuta asta sa merite 10.000$?
* Pai stie Linux, Unix, Corel, C++, Autocad…
* Wow!Nici eu nu stiu toate astea….merita cu adevarat!

Se mai plimba el ce se mai plimba si vede intr-o cusca o maimuta cu 20000$. Neincrezator il intreaba pe vanzator:

* Dar maimuta asta ce stie?
* Nu am vazut-o facand nimic…dar celelalte doua ii zic Project
Manager!

**********

Radiologul catre pacient: – Am o veste buna si una rea…pe care o vreti prima? Pacientul: Pe aia rea! R: Vestea rea e ca aveti o tumora uriasa pe plaman, vestea buna e ca se poate rezolva in Photoshop !

*********

Un muncitor, cam betiv si somer, se prezinta la oficiul fortelor de munca.
Functionarul:
− Va putem oferi un loc de munca unde se lucreaza mult, dar se si castiga bine.
Muncitorul:
− Nu, nu e bine. Eu, daca am bani, ii beau si asta nu e bine.
F: – Atunci, iata, va putem oferi un loc de munca unde se lucreaza destul de putin si unde, desigur, nici nu se castiga multi bani.
M: – Nici asa nu e bine. Eu, daca am timp, fac cumva rost de bani si pe urma ii beau si … Stiti ce: nu aveti cumva un loc de munca unde se lucreaza mult dar se iau bani putini?
F: – Ne pare foarte rau dar nu va putem oferi un asemenea loc de munca deoarece nu aveti pregatirea necesara: trebuie sa aveti studii superioare!

************

Din cugetările unui student:
“Înainte aveam o viaţă foarte activă: jucam tenis, fotbal, biliard, şah… participam la raliuri… totul s-a terminat, din păcate, când mi-a căzut Windows-ul.”

*************

Stiti care-i culmea dezamagirii?

Sa deschizi usa pe care scrie „Femei” si sa gasesti doar wc-uri!

************

La miezul noptii, sotia il aude pe sot:
− Draga, asa as vrea sa fac sex cu tine chiar acum!
− Sunt obosita, zice ea somnoroasa. Poate facem maine.
Intorcandu-se spre ea, el zice cu repros:
− Ssss! Nu vezi ca vorbesc la telefon!