Autobuzul pleaca din statie, iar dupa el alearga o doamna strigand:
− Oameni buni, opriti va rog autobuzul ca intarzii la lucru!
Pasagerii il roaga pe sofer sa opreasca, doamna se urca si spune bucuroasa:
− Am reusit… Biletele la control!

***********

A fost odata un mare hot de buzunare. Si ca sa-si extinda afacerile s-a casatorit cu cea mai mare hoata de buzunare. Si dupa un timp ce si-au zis ei: meseria asta trebuie dusa mai departe. Si au facut un copil. Dar la nastere au observat ca copilul avea pumnii stransi. Si erau tare necajiti. Cum o sa devina odrasla lor cel mai mare hot din lume, cum o sa opereze la buzunare daca are pumni stransi? Si au mai facut o incercare. Au luat un ceas si l-au plimbat prin fata copilului. In momentul acela, harst, copilul a smuls ceasul. Si din pumnul strans, i-a cazut verigheta moasei…

************

Soțul și soția dormeau liniștiți. Deodată, sună cineva la ușă… Se duce soțul, cu ochii cârpiți de somn, deschide:
− Ce vrei, mă, la 4 dimineața?!
− Împingeți-mă și pe mine, domnule, vă rog mult!
− Lasă, mă… și închide ușa în nas omului. Se întoarce frumos în pat, lângă nevastă.
− Cine era?
− Unu, că vrea să-l împing.
La care soția, ridicându-se în cot:
− Mai știi când ai făcut pană și ai stat 5 ore pe magistrală? Mai știi că nu te-a ajutat nimeni?
− Biiine, biiiine…
Își trage pantalonii și iese afară, unde era o ceață și o furtună de nedescris.
− Unde ești, mă?
− Aicia, nenea!
− Unde acolo, mă?
− Aicia, în leagăn!!!

***********

UN STUDENT AMARAT:
Draga tata,
Berlinul este minunat, oamenii sunt amabili si imi place aici, dar imi este putin cam rusine sa merg la facultate cu al meu Ferrari 599GTB din aur masiv, cand toti profesorii si colegii mei vin cu trenul.
Fiul tau, Nasser

A doua zi, Nasser primeste raspuns de la tatal sau:
Dragul meu fiu,
Am transferat 20 de milioane de dolari in contul tau. Te rog sa nu ne faci de ras. Te duci imediat si-ti cumperi si tu un tren.
Cu dragoste,
Tata

**********

Un pusti pe strada:
− Mamaie, matale esti curva?
− Nenorocitule, nesimtitule, pe cine faci tu mamaie?

*********

Erau doi reni. Unul era numai coaste şi celălalt era numai coarne. De aceea, pe unul îl chema Costel şi pe celălalt Cornel.

***************

De ce se linge cainele la co**e?
Pentru ca stie ca peste 5 minute te va linge pe tine pe fata

