O planetă trece pe lângă planeta Pământ şi o întreabă:
– Ce mai faci, soro? Nu te-am văzut de milioane de ani!
– Nu prea bine… Ştii… mi-au ieşit Homo Sapiens…
– Nu te îngrijora, o să treacă! Am avut şi eu!

**************

Urmarile unei betii crunte Un tip se îmbata la petrecerea sefului si a doua dimineata vorbea cu nevasta-sa. Ea: Ca de obicei, te-ai îmbatat turta si te-ai facut de c…t în fata sefului. El: Sa ma pis pe el! Ea: Asta ai facut aseara si te-a dat afara. El: Atunci sa-l f..t! Ea: L-am f….t eu si maine dimineata te poti duce la serviciu, boule!

**********

Un copil o intreaba pe mama lui: – Cine m-a adus pe mine pe lume? – Pai te-a adus barza, puisor! – Mami, barza aia cu pene albe si negre?! – Da, dragule. – Mami, da barza aia cu cioc lung si portocaliu?! – Da, iubire. – Mami, barza aia cu picioare lungi si subtiri ?! – Da, sufletel. – Vai mami, nu cred ca tata ar face sex cu asa ceva!

***********

Intrebare : Ce a fost in anul 18 d.Hr. ? Raspuns : Majoratul lui Iisus !

***********

– Vecino, imprumuta-mi te rog vatraiul. – Nu pot, ca nici barbaul meu nu s-a intos acasa.

************

El şi ea în pat. Sună telefonul. Ea răspunde. După ce ea se întoarce, el întreabă: – Cine a fost? – Soţul. – Atunci plec. – Stai liniştit. A zis că mai intarzie o oră-doua, fiindcă a ieşit cu tine la o bere!!

************

– Ce faci?
– Nimic.
– Pai asta ai facut deja ieri.
– Da, da’ n-am terminat!