Scrisoare de… dragoste

 

Draga Maria,

Sunt fericit sa te anunt ca m-am indragostit de tine

incepand cu data de miercuri, 17 septembrie 2010.

Referitor la intalnirea noastra din 17 septembrie 2010 la

ora 15.00, as dori sa ma vezi ca pe un Viitor iubit. Idila

noastra va trece printr-o perioada de proba de nu mai putin

de trei luni si, depinzand de compatibilitatea dintre noi,

va deveni permanenta.

 

Bineinteles, pe parcursul perioadei de

proba vor fi in permanenta cursuri despre mentinerea si

dezvoltarea unei relatii si scheme de evaluare a relatiei

pentru a promova de la iubit /iubita la sot /sotie.

Cheltuielile pentru cafea si distractie vor fi initial

impartite egal intre noi.  Mai tarziu, pe seama

performantelor tale, voi acoperi o parte mai mare a

cheltuielilor.

 

 

Te rog sa imi raspunzi in termen de 30

zile de la data primirii acestei scrisori, in caz contrar,

aceasta oferta va fi anulata fara preaviz si voi lua in

considerare pe altcineva.

 

As fi fericit daca ai da mai departe

aceasta scrisoare surorii tale, daca tu nu doresti sa

beneficiezi de oferta.

Cu multumiri anticipate

Al tau Victor

Raspuns:

 

 

Draga Victor,

Iti multumesc pentru consideratia de care dai dovada

adresandu-mi aceasta oferta.  Sper ca vom avea o

relatie viitoare, insa tocmai am incheiat selectia de oferte

(am deja 5) si a fost ales Daniel.  El e un baiat

foarte dragut si asigura plata pe loc a cheltuielilor

necesare intretinerii relatiei.  Promit insa ca la

primele semne de neseriozitate (neplata la termen) sau

scaderea valorica si/sau numerica a serviciilor oferite voi

organiza o noua selectie de oferte si voi lua in considerare

si oferta ta.

 

Pana atunci sora mea ar fi fericita sa

colaboreze cu tine.

 

Deocamdata a lui

Daniel, Maria