Doi copii stau intr-un spital, culcati pe targa, in afara salii de operatie. Primul copil se apleaca spre al doilea si intreaba:
− Pentru ce esti aici?
− Pentru o extractie de amigdale, si am putine emotii…
− N-ai de ce sa-ti faci griji, zice primul copil, am facut asa ceva cand aveam 4 ani. Te adorm si cand te trezesti iti dau o multime de sucuri si fructe.
− Dar tu pentru ce esti? intreaba al doilea copil.
− Circumcizie…
Oho… mult noroc… eu am facut circumcizie cand m-am nascut si n-am putut merge un an.

*************

Un mos si o baba, sot si sotie, mor intr-un accident si ajung in Rai. Acolo, ingerul de serviciu ii duce pe o plaja plina de palmieri si cu o casa de lemn si le spune ca, acum, tot ce au de facut in Rai este sa stea acolo si sa se bucure de tot.
Mosul se intoarce catre baba si ii zice”
Vezi ce proasta ai fost?! Puteam sa fim aici de 10 ani, dar nu, tu ai vrut sa mancam sanatos!!!

 

*************

Moare Basescu…. Stiindu-se ca a fost presedinte si in consecinta ca are bani, atat cei din rai cat si cei din iad il vroiau!
– Unde vrei sa mergi, il intreba portarul?
– Pai nu stiu, sa vad cum este … raspunde acesta.
Si, ca atare, portarul il duce sa vada raiul: o gramada de oameni se plimbau printr-o poienita frumoasa, din rauri curgea miere, batranii jucau sah, etc.
Cand ajunge in iad: o gramada de fete dansau in bikini, faceau streaptease, barbatii jucau carti si …..
Vazand una ca asta, Basescu decide:
– Aici vreau sa-mi petrec eternitatea!
Nici nu apuca sa rosteasca bine cuvintele ca se si repede la el Aghiuta si-l arunca intr-un cazan cu smoala ….
– Pai ce-i asta, unde-s fetele, bautura ….? intreaba acesta disperat.
– Eeeee, aia era „campania electorala”! veni raspunsul.

*******************

Cum a fost intalnirea cu tipa de pe Facebook? il intreaba un student pe colegul de camera.
-Nasoala! Tipa a aparut intr-un Rolls Royce din 1932
-Pai, asta e o masina f scumpa. Ce e rau in asta?
-Ea era primul proprietar…….

*************

Îl întreabă profa pe Bulă:
– Mai Bulişor, ţi-ai învăţat tabla înmulţirii?
La care Bulă îi spune:
– Mai am o strofă, doamnă profesoară!