Se prezinta o fetiscana la interviu, patronul o ia si-o invata: “Fata draga, noi nu zicem NU la clienti chiar daca nu avem produsul in stoc…. ii aburim, ii amanam”.
Zis si facut, trece o luna, prinde fata ideea, intra un cetatean:
– Manusi aveti?
– Pai, sigur…de care sa fie? de piele? tricotate? cu un deget, cu 2 cu 5?
– De piele, normale, cu 5 degete !
– Le purtati la palton sau la jacheta?
– La palton, ca vine frigul !
– Domnule, eu va propun sa veniti maine cu paltonul, sa vedem ce se asorteaza.
Pleaca omul, cand sa iasa pe usa intra unul furios c-un colac de buda si c-o placa de faianta in mana:
– Cucoana, uite asta-i capacul de la buda, asta-i nuanta la faianta, curul ti l-am aratat ieri, acum imi dai hartie igienica?

**************

E-mail de la sotie catre sot: „Trimite-mi bani, ca altfel incep sa calc stramb!”
E-mail de raspuns: „Calca stramb, si trimite-mi si mie niste bani!”

***********

O blondă mergea într-un Tico cu iubitul ei. La un moment dat, blonda întreabă:
– Dragă, aici, în dreapta mea, se vede Marele Zid Chinezesc?
– Nu iubito, zice tipul! E bordura!

**************

– Bula, de ce ai ascuns o lingurita in buzunar?
– Asa mi-au spus de la farmacie; sa iau cate o lingurita DUPA FIECARE MASA!

*************

Micul Bula intra in camera parintilor si o vede pe maica-sa cu fusta ridicata, iar pe taica-sau in spatele ei.
Vazandu-l, tatal rade, ii face semn sa plece si sa inchida usa.
Dupa ce termina treaba, tatal se duce sa vada ce face fiul… si il gaseste in camera cu bunica-sa, care avea fusta ridicata iar micul Bula era in spatele ei… la care taica-sau tipa :
– Bula, dar ce naiba faci acolo?
Iar Bulisor ii raspunde:
– Nu mai e asa de amuzant cand e vorba de maica-ta, nu-i asa?

****************

Mi-am sunat şeful în dimineaţa asta să-i spun că azi rămân acasă, că nu mă simt bine.
-Ce s-a întâmplat? întreabă el.
-Am o criză de glaucom anal, răspund eu cu o voce stinsă.
-Da’ ce naiba e glaucomul anal?
-Nu-mi văd fundu’ venind la muncă azi…