De ce bărbaţii umblă cu femei cu care nu au de gând sa se însoare?

Din acelaşi motiv, pentru care câinii fug după maşini pe care nu au de gând sa le conducă.

********************

La vama ajunge si badea Gheorghe cu caruta plina de butoaie.Vamesul il intreaba ce are in butoaie.Badea ii raspunde simplu:apa.
-Nu se poate, nu te cred,tu ascunzi ceva bade!
-Nu,pe cuvantul meu!zice badea.
-Am sa gust din fiecare butoi.Asa si facu’.Dupa degustare,vamesul isi da seama ca badea are intradevar apa in butoaie.
-Bade ai dreptate ,esti liber sa pleci,dar poti sa-mi spui de ce duci tu apa peste granita?
-Pai…la noi in sat e un obicei:dupa ce speli mortu’ sa duci apa cat mai departe.

********************

Luna de miere, el citeste ziarul in sufragerie. La un moment dat simte un miros puternic de ars.
– Iubito, gatesti sau calci?

************

Era fata, baiatul si mama.
Fata:Mama ma duc in dormitor.
Mama:Bine dar sa nu faci nimic penibil.
Fata:Ohhh baby, baby!
Mama:Ce s-a intamplat?
Fata:Mama facem sex, pleaca!
Mama:Ahh ce bine! Am crezut ca ascultai melodia lui Justin Bieber.

********************

Culmea frigiditatii:
-Hai, ma, ori o bagi , ori o scoti, ce te freci atata!

*******************

Bula se duce la taica-su si ii spune:
-Tata sunt gay!
-Da ma bine. Zi cine a fumat in bucatarie?
-Tata nu intelegi, sunt gay ma f*t in c*r, sug pu*a!
-Da ma am inteles, semeni cu ma-ta!

*****************

Femeia are suflet bun, poate ierta barbatului orice, chiar daca el n-are nicio vina…