Cu câteva zile înainte de nuntă.
– Draga, am hotarat cu prietenii să organizez o petrecere a burlacilor …
– Aha! Vin cat incape, curve si toată noaptea le-o trageti în toate găurile!
– Nu, draga, doar cate o bere, linistiti, vom povesti …
– Tu pe cine minti? Crezi ca eu nu am fost la petreceri de burlaci?

=======================

Pe la ora 3 noaptea ţrrrrr telefonul. Respectivul, profesor universitar la o instituţie de prestigiu din capitală, ridică receptorul, iar de la capătul firului o întrebare :
– Ce faci domnu´ dormi ?
– Da normal la ora asta din noapte !!, răspunde tipul intrigat.
– Şi noi învăţăm, tu-ţi gâtu mă-tii !!

===========================

Doi vecini se certau. Cearta a degenerat şi au ajuns să-şi spună cuvinte urâte unul altuia. Ca să încheie cearta victorios, unul dintre ei aruncă un „eşti un idiot, f***-ţi morţii mă-tii” şi închide furios uşa. A doua zi găseşte la uşă un schelet cu un bilet: „Neamul maică-mii îi mare. Poţi să începi cu ăsta.”

==========================

Se duce Adrian Copilu’ Minune să-şi înmatriculeze maşina.
– Haoleu, mânca-ţi-aş, vreau şi io număru’ B-130-ADY.
– Ne pare rău, domnule, acest număr este luat. Dar vă pot da numărul B-131-ADY.
– Nu, mânca-ţi-aş, eu vreau B-130-ADY.
– Dar are vreo semnificaţie specială numărul ăsta? 130 e cumva averea dvs. exprimată în milioane sau vreun număr norocos?
– Nu, mânca-ţi-aş, e înălţimea mea.

=========================

Accident la golf. Doua femei joaca golf si se distreaza de minune pana cand una dintre ele trimite mingea exact in mijlocul unui grup de barbati. Din nefericire, unul dintre ei cade secerat la pamant, zvircolindu-se de durere cu ambele maini intre picioare.

Femeia fuge la el, isi cere mii de scuze si il roaga sa-i permita sa-l ajute pentru ca, intamplator, este asistenta medicala.
– Nu, multumesc, in citeva minute am sa-mi revin, sopteste barbatul, cu mainile tot intre picioare. Simtindu-se teribil de vinovata, femeia ii da miinile usor la o parte, ii desface cu mare grija fermoarul pantalonilor si incepe sa-l maseze in zona genitala.

– Va simtiti mai bine? il intreaba la un moment dat.
– Da, mult mai bine, geme tipul. Dar degetele de la mana tot ma dor ca naiba.

=========================

Cei 4 pasi ai unui barbat catre fericire

1. Gaseste o femeia care gateste, sa spele si face curat.
2. Gaseste o femeia care castiga bine.
3. Gaseste o femeia slaba care adora sa faca sex.
4. Fii atent sa nu se intalnesca intre ele niciodata.

===================================

Un copil in masina cu tatal, vede niste prostituate care fac trotuarul.
Copilul: “tati, tati cine sunt doamnele alea?”
Tata(jenat): nimic, nimic, uite pe partea cealalta ce magazine de jucarii
Copilul: da, l-am vazut, dar cine sunt doamnele alea?
Tata: aa, sunt vanzatoare ambulante
Copilul: daa? Si ce vand?
Tata: vand…aaaa…, un pic de fericire
Copilul incepe sa se gandeasca la asta si abia ajuns acasa sparge pusculita, ia 50.000 cu gandul sa mearga sa-si cumpere niste fericire.
Merge la una din prostituate si-i spune: “ doamna, va rog frumos, imi puteti vinde niste fericire de 50.000 ?” femeia ramane blocata, dar fiind perioada de criza, se decide sa nu piarda 50.000.
Il duce pe baietel la ea acasa si-i prepara trei felii de paine cu nutela.
Seara, copilul vine acasa si-i gaseste pe parinti preocupati.
Tatal: “unde ai fost? Ne-am facut probleme”
Copilul: “ am fost la doamnele alea sa cumpar niste fericire”
Tata (alb ca varu): ahaaa…si cum a fost?”
Copilul: “ pai pe primele doua le-am rezolvat, pe a treia doar am lins-o si gata”