O tânără la spovedanie:
– Părinte, eu… ăăă….
– Ştiu, fiica mea ce ai făcut, că suntem prieteni pe facebook, am văzut poze, am citit ce ai scris pe perete… mi-a fost îndeajuns
– Şi ce trebuie să fac ca să fiu iertată, părinte?
– Să dai like la 10 mănăstiri…

====================

Două plante discută pe câmp:
-Mă iubesti?
-Da, te iubesc.
-Atunci hai să chemăm o albinută!

==============

Un el si o ea se intorc de la restaurant. Se opresc in fata usii pentru a mai schimba cateva cuvinte inainte de despartire.
El o intreaba daca i-a placut la restaurant si reazema jmechereste de perete. Ea ii spune ca de mult visa la asa ceva.
El: Stii … as vrea sa-mi faci un sex oral.
Ea stupefiata: Pooooftim? Esti nebun.
El: Hai tu. Te rooog. De mult imi doresc asta. Hai sa o facem acum.
Ea: Wow, esti incerdibil, cum poti sa imi ceri asta.
El: Tu sti ca te iubesc, si suntem de ceva timp impreuna, la un moment dat tot o sa se intample. De ce nu acum.
Ea: Probabil, dar nu acum. Mai trec oameni pe strada, lumina in casa e aprinsa si ai mei nu s-au culcat.
El: Nu conteaza, imi faci una scurta si gata. Nu vede nimeni.
La un moment dat iese sora ei si ii spune:
– A zis tata, sa ii faci oralu ala odata, daca nu, ii fac eu!, dar zii sa ia naibi cotul ala de pe interfon!

========================

Care este asemanarea dintre un barman si un ginecolog?
Amandoi lucreaza unde se distreaza altii …
==================

– EA: Dragul meu, stii ce citesc in ochii tai?
– EL: Ce, iubito?
– EA: Ca vrei sa te casatoresti cu mine…
– EL: Analfabeto!
==============

GHICITOARE

I : S-a nascut in Anglia, a crescut in Brazilia si a murit in Romania .. ce e ?
R: Fotbalul!…

====================

Doua maicute mergeau cu masina, cand deodata apare pe parbriz un vampir, foarte mare si urat. Maicuta din dreapta, ii zice la cea care conducea: – Da-i cu aghiazma!
Da ea cu aghiazma de la stergatoare dar nimic… Vampirul ramane acolo. – Da-i cu tamaie! Da maica cu tamaie dar tot la fel… vampirul nici nu se clinteste…
Disperata ca nu scapa de vampir, ii zice cea din dreapta: – Incearca cu crucea!!!
Scoate maica capul pe geam si… : – Fu.tu-ti crucea matii da-te jos”

====================

-Ce-ar face bărbații dacă intr-o zi ar muri toate femeile?
-Ar imblânzi alte animale.

================

Bula se intoarce din Italia si o gaseste pe maica-sa in curte dand de mancare la gaini.
-Ceau, mama!
-N-au nimic, le dau sa manance…

==================

O blonda sta foarte concentrata in fata oglinzii. Incepe sa se atinga pe fata, pe nas, isi pune mana pe frunte, isi trece mana prin par. Dupa vreo 10 minute o striga maica-sa de pe hol:
– Raluca!!!
Blonda se pocneste peste frunte:
– Asa, ma! Raluca ma cheama!!!

================

Se intalnesc 2 prieteni buni:
-Frate,am auzit ca ti-a murit soacra.
Omu nu zice nimic,privind in gol.
Omule tu nu auzi ca ti-a murit soacra?!..ce ai?
-Shh..nu ma face sa rad ,ca am buza crapata.

==========================

Un tip la farmacie:
– Doamna, as dori un prezervativ, dar negru daca se poate…
– Negru? Dar de ce tocmai negru?
– Stiti, mi-a murit cel mai bun prieten si ma duc sa-i prezint condoleante sotiei…