In noaptea nuntii, mirele, bine dispus, ii spune unui amic:
– Pariezi pe 5000 de lei ca mireasa e virgina?
Mireasa aude si intervine:
– Nici nu te-ai însurat bine si deja arunci cu banii pe fereastra?!

==============

Un ungur agata o curva în Gara de Nord si o duce la el acasa. O dezbraca, si vede ca era epilata peste tot.
-Unde e peru’? întreaba mirat ungurul.
– Hai sictir la 50 de lei ora vrei sa te invat si geografie?!

===============

Veverita lipseste o noapte intreaga de acasa. A doua zi vine toata smotocita, cu blana jumulita, vai de ea.
– Ce s-a intamplat? o intreaba sotul.
– Pai m-a prins bursucul, m-a dus la el acasa si 3 zile m-a bursucit intruna.
– Dar tu lipsesti doar de o zi!
– Pai am venit numai sa ma schimb si ma intorc.

=============

– Cum e sa fii insurat, Costica?
– Pai, cum sa fie? N-am voie sa beau, n-am voie sa fumez, n-am voie sa merg cu amicii la o bere, n-am voie sa ma uit dupa vreo femeie pe strada…
– Inseamna ca regreti pasul pe care l-ai facut?
– Nici asta n-am voie!!…

=============

Doi condamnati la moarte.
– Vreo ultima dorinta?
– As vrea sa ascult un disc cu Guta.
– De acord! Si tu?
– Pe mine va rog sa ma omorati inaintea lui.

============

Ţiganul cu ţiganca la tribunal.
– De ce ţi-ai bătut nevasta? întreabă judecătorul.
– Păi, dom’ judecător, Piranda mea e rea de gură. De fiecare dată când mă enerva, îi dădeam una peste bot.
– Şi eu mă cert cu nevastă-mea, zice judecătorul, dar nu o bat peste gură. Cel mult îi dau câte o palmă la cur.
– Dom’ judecător, zice ţiganul, a mea e rea de gură nu de cur!

===================

Ora de zoologie:
-Bula imi poti numi cinci animale care traiesc in Africa?
-Da. Patru elefanti si o girafa…

Cum îţi dai seama dacă o ţestoasă e mascul sau femelă?
O gâdili pe burtă… Dacă e bucuros, e mascul. Dacă e bucuroasă, e femelă

=============

Un tanar da buzna intr-o farmacie:
– Va rog sa imi dati baii inapoi. Prezervativele pe care mi le-am cumparat de aici, sunt proaste si se rup.
– Are dreptate, ii tine isonul un batran aflat la coada.Si pe deasupra se mai si indoaie!

===============

Trei barbati morti ajung in acelasi timp la poarta Raiului. Ii ia Dumnezeu pe fiecare la intrebari, primul fiind un italian:
-Ia zi,tu cum ai murit?
-Pai mi-am cumparat un Ferrari, am mers pe autostrada spre Milano cu 340 km/h ,n-am putut sa iau o curba, am intrat in parapet si am murit pe loc.
-Bine, poti sa intri.
Al doilea,un german:
-Tu cum ai murit?
-Mi-am luat un Porsche, am mers pe autostrada, o cinsterna a pus frana brusc in fata mea,nu am mai putut opri, explozie mare, am murit pe loc…
-Bine, poti intra si tu.
Al treilea,un roman:
-Tu ce ai patit?
-Mi-am luat un X5 si apoi …am murit de foame.

================

O femeie si un barbat in compartimentul de tren. El incearca sa intre in vorba cu ea si o intreaba: „Cum va numitzi dumneavoastra?”
Ea: „Carmen”.
El: „Oh, este un nume foarte frumos.”
Ea: „De fapt ma cheama Petra, dar numele asta nu-mi place. Masinile si barbatzii sunt lucrurile pe care le iubesc cel mai mult pe lume si de aceea mi-am ales numele „Car” si „Men”, Carmen”.
El: „Aha”.
Ea: „Si dvs. cum va numitzi?”
El: „Berep…a”.

