Se uita Ion peste gard si il vede pe Vasile jucand tenis cu Agassi. Il batea Vasile pe Agassi, de nu-i venea sa creada. – Ba Vasile, domnu‘ ala nu-i Agassi? – Ba da mai Ioane. – Si tu stii tenis, ma? – Stiu ma Ioane, mai bine n-as sti. No ia ca iara l-am batut. – Apoi cum sa face ma, ca nu te-am vazut niciodata. – Du-te … in fundu‘ gradinii, acolo-i un broscoi, ala-ti indeplineste orice dorinta, numa vezi de vorbeste mai tare cu el ca-i cam surd. Se duce Ion la broasca si ii spune ca vrea mult aur. Cand ajunge acasa, constata ca in batatura avea un taur. Se plange la Vasile: – Surda tare broscuta ta, am vrut mult aur si mi-a dat un taur. – Si tu crezi ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis??

====================

Doi prieteni se revad dupa multi ani.
− Mai Costele, ce mai faci? De cand nu te-am mai vazut te-ai mai ingrasat. Ia spune-mi si mie, sunt curios: ti-o mai vezi de burta?
− Adevarul e ca nu. Dar daca o vezi tu, pup-o din partea mea!

======================

O tinara vine la doctor cu un bebelus in brate.
– Domnu‘ doctor, cred ca e bolnav. Desi mananca bine, a pierdut 300g in ultima saptamana.
– Nici o grija, rezolvam, zice doctorul. Suge la piept sau ii dati lapte praf?
– De la piept, domnule doctor.
– Aha, atunci va rog sa va dezbracati ca sa va examinez.
Tipa isi da bluza jos, arunca si sutienul. Doctorul ii palpeaza sanii, o mulge, examineaza indeaproape sfarcurile si, in cele din urma, nedumerit, pune gura si suge de la ambii sani. Apoi, radios, pune diagnosticul:
– Bineinteles ca slabeste copilul, dumneavoastra nu aveti lapte, doamna!
– Normal, zice tipa. Eu sunt matusa lui, dar oricum, imi pare bine ca am venit cu el azi!

===================

Tot ce cauta o femeie in viata e un barbat pe care sa-l puna cu botul pe labii.

=======================

Intr-un salon de reanimare, toti conectati la aparate de mentinere a vietii.
Electricianul baga capul pe usa:
– Baieti, luati o gura mare de aer ca schimb o siguranta!

============

Dragostea e ca iarba: O semeni, O crești și vine O „vaca” şi strică tot…

==================

Vine Bula la scoala cu o buza umflata. Profesoara il intreaba:
– Ce-ai patit Bula?
– E, am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.
– Vaaai, saracul de tine! Si te-a intepat?
– Nu, n-a apucat: a omorat-o tata cu vasla…

===============

Sotul catre sotie:
− Draga, in seara asta nu vin acasa!
Sotia:
− Cum asa?
Sotul:
− Pai am o „sedinta”si raman sa dorm la ea:))

======================

Nevasta lui Bula isi pune picaturi in ochiul stang, apoi in cel drept si, la sfarsit, intre picioare.
– Esti nebuna? Acolo de ce pui?
O intreaba Bula, siderat de gestul ei.
– Cum de ce? Raspunde femeia. A trecut multa vreme de cand nici ea n-a mai vazut nimic …

====================

Alo, draga mea, ce-ţi plac mai mult, bananele sau căpşunile?
– Eşti la piaţă?
– Nu, la farmacie

================

Elefantul îl întreabă pe dinozaur:
– Ţi-a dat Noe add ?
– Nu.
– Nasol.