Bula vrand sa intre in camera la sorsa constata ca usa e incuiata.Se uita pe gaura chei si o vazu ca se masturbeaza cu un morcov.Se duce in bucatarie ia un morcov il pune pe masa si se apuca de baut.Peste o ora vine sorsa si-l intreba ce face.La care el zice:-Nimic interesant ma cinstesc cu cumnatul.

========================

După nuntă soția îi reproșează soțului:
– Ai promis că după căsătorie, te faci băiat cuminte, că nu te mai îmbeți ca porcu’, că te faci alt OM!
La care soțul mirat răspunde:
– M-am făcut alt om , da ‘ și lu’ ăsta îi place să bea!

===============================

Sotul, tot rosu si transpirat, calcand rufe, o intreaba pe nevasta-sa:
– Draga, esti sigura ca asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul?

==================================

Cum să faci bani cu ajutorul Facebook-ului:
Intră la setări, apasă pe „Delete account” şi apucă-te de treabă!

====================================

Ion afla ca mai are de trait doar 24 ore. Ii spune sotiei si ii propune sa mai faca o data dragoste. Ea este de acord. Peste 6 ore, Ion ii spune din nou:
– Iubito, stii, mai am doar 18 ore de trait. Crezi ca am putea sa mai facem dragoste inca o data? Sotia este din nou de acord. Cand se duce la culcare, se uita la ceas si vede ca acum au mai ramas doar 8 ore. Atunci ii spune sotiei:
– Iubito, te rog… inca o data inainte sa mor.
– Bineinteles, dragul meu, ….
Apoi sotia se intoarce cu spatele si adoarme. Ion, agitat, nu poate adormi! Vede la un moment dat ca au mai ramas 4 ore. O trezeste pe sotie:
– Iubito, mai am doar 4 ore. Crezi ca am putea…
Sotia se ridica si spune:
– Uite care e treaba Ioane, eu trebuie sa ma scol maine dimineata, tu nu!

=======================

Sa devii drogata, alcoolica şi curvă e foarte simplu. Este suficient sa nu saluti batranele de pe banca din fata blocului!

============================

O nava in furtuna : catarg rupt, punte distrusa …
Capitanul ia harta si spune marinarilor :
– Daca acest punct de pe harta este o insula , suntem salvati. Daca este un rahat de musca … am belit-o !

=============================

-Auzi ma, cred ca divortez de nevasta-mea, nu mi-a mai vorbit de o saptamana!
– Baa, io zic sa te mai gandesti, femeie ca asta e mai greu de gasit in zilele noastre…